Monday, June 15, 2015

Aberații despre ploaie pe timp de secetă

Ploaia se lasă mult așteptată... De obicei nu așteptăm să vină ploaia, ci ne e dor de soare și de vreme bună. Dar ce e prea mult strică întotdeauna, așa că nici prea multă vreme bună nu e chiar ”bună”... Mai ales când e prea cald, ca de vreo trei zile încoace. M-a păcălit ploaia azi cu vârf și îndesat, de două ori se părea că vine și mă bucuram deja cu gândul la răcoare, dar a lăsat doar câțiva stropi și a fugit... cine știe unde, că dacă aș ști, m-aș duce după ea. :)

Dar să mai scriu și despre altceva în afară de vreme, ca să nu se transforme blogul meu în buletin meteorologic... Dar despre ce să scriu? Abia am început și mi-a fugit inspirația, probabil în căutarea ploii... Cred că mai bine mă retrag să mă mai delectez cu ceva muzică și să aleg o melodie specială pentru mâine, când voi fi și eu ”meloman pentru o zi”.

Iar s-a acoperit cerul de nori cenușii... oare va fi a treia păcăleală pe ziua de azi?

No comments:

Post a Comment