Thursday, November 12, 2015

E surprinzătoare viața asta!

Vi s-a întâmplat vreodată să vi se schimbe peste noapte sentimentele față de o persoană? Din indiferență să se transforme în dragoste? Sau numai femeile pățesc treburi din astea? :))

Deci încearcă cineva să-ți atragă atenția, să se împrietenească cu tine, iar tu ești ca stana de piatră... nu reacționezi de nici o culoare, ba dimpotrivă, te irită și îi mai și zici să te lase în pace. Cel puțin așa am făcut eu, știu că n-a fost frumos deloc, nici măcar politicoasă nu m-am străduit să fiu. Dar ce se întâmplă când ai de a face cu o persoană care nu îți poartă pică pentru asta, ci te respectă și se poartă mai departe frumos cu tine? Păi vă spun eu... îți pare rău și îți vine să intri în pământ de rușine că ai reacționat într-un mod atât de deplasat. Și te minunezi cum de cealaltă persoană a fost în stare să treacă peste ieșirea ta. Și gata... cu asta ți-a ocupat gândurile! :))

Și trece timpul, trece, trece... cu anii, și tot te mai gândești câteodată la ce s-a întâmplat, dar în același timp te miri de ce ți se mai plimbă gândurile pe acolo, că doar a fost cu totul altă epocă din viața ta, care ”a expirat” de mult! Și o simplă conversație cu o prietenă binevoitoare și înțeleaptă îți deschide ochii și te trezești a doua zi... hmmm, cum să zic, cred că v-ați dat seama deja din ce am tot îndrugat eu pe aici... deci hai să rostesc cuvântul fatal: îndrăgostită! :))

Ei da... dar cu asta povestea nu e terminată, pentru că apar noi și noi întrebări: dar dacă m-am trezit prea târziu? Dar dacă m-a uitat? Dacă nu îl mai interesează? Dacă are pe altcineva? Și acum ce să fac?!...

În loc de concluzie... va urma... :))

12 comments:

  1. nu mi s-a intamplat, dar e de bine :)

    ReplyDelete
  2. E cam complicat....sper sa iti fi iesit happy end, desi realitatile pe care le stiu sunt adesea sumbre. Ne-ai facut curiosi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei, Symona, mă rog pentru treaba asta, Dumnezeu să-Și facă voia Lui! Și dacă nu va fi happy end, El să mă ajute să trec peste asta...
      Vă țin la curent. :))

      Delete
    2. Upsss..eu crezusem ca ne spui si finalul in partea a doua, dar acum imi dau seama ca povestea e recenta. Atunci, sper din toata inima sa iasa dupa cum doreste inima ta, dar mai intai de toate dupa cum Dumnezeu stie ca este mai bine pentru amandoi. Succes!

      Delete
    3. E foarte recentă, e chiar proaspătă povestea. :))
      Mulțumesc, Symona. :)

      Delete
  3. Mna..sa stii ca asta nu am mai auzit pana acum! :)
    da cred ca are Lavinia un raspuns!(postarea cea mai recenta) ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am citit postarea Laviniei, am trecut și eu prin ceea ce povestește ea acolo... dar eu aș zice că la mine, de data asta, e un caz special. Nu mai sunt de mult timp adolescentă. :) Și apoi... nu m-am trezit visând eu la băiatul respectiv, el mi-a arătat în mod clar că ține la mine, dar a durat foarte mult timp până să am și eu sentimente pentru el. Și acum nu mai știu ce mai simte pentru mine... desincronizare perfectă, ce să mai zic. :))

      Mă rog ca Dumnezeu să lucreze așa cum știe El mai bine ca să ”descurce” povestea asta...

      Delete
  4. Buna Flaviana ! Eu zic, ca o sa fie bine :) Din proprie experienta, cand sentimentele sunt puternice, dureaza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc. :)
      Încă nu știu ce va fi, emoțiile puternice de la început parcă s-au mai estompat, dar gândul tot acolo mi-e. :))

      Delete