Thursday, February 25, 2016

Aș vrea...

Aș vrea să-L văd pe Dumnezeu… dar nu-L pot vedea în persoană, pentru că El e sfânt și eu sunt un biet păcătos. În schimb, Îl pot vedea într-o floare, într-o stea, în zborul unui fluture, într-un zâmbet de copil.

Aș vrea să fiu desăvârșită… dar în viața aceasta nimeni și nimic nu este perfect. În schimb, pot să mă străduiesc în fiecare zi să fiu mai bună decât în ziua care a trecut.

Aș vrea să scriu poezii… dar pentru a scrie versuri am nevoie de talentul care nu mi-a fost dăruit. În schimb, pot să scriu o carte: cartea vieții mele, care va merita să fie citită pentru fiecare zi trăită cu folos.

Aș vrea să mai fiu copil… dar timpul nu se întoarce niciodată înapoi. În schimb, pot să-mi dezvolt inocența și încrederea unui suflet de copil.

Aș vrea să nu fi făcut greșeli… dar în viață, mai întâi ni se dau testele și abia apoi ni se predau lecțiile. În schimb, pot să învăț din greșelile mele și să nu le mai repet.

Aș vrea să zbor… dar numai păsărilor le-a fost dat acest har. În schimb, pot să-mi las imaginația să zboare și să mă poarte pe tărâmuri nemaivăzute.

Aș vrea să iau viața de la început… dar fiecare om are dreptul să trăiască o singură dată. În schimb, pot să trăiesc frumos tot restul vieții mele.

3 comments:

  1. Eheee ma intrebam cand o sa scrii iar...nu doar rubricile acelea saptamanale!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooof, greu cu inspirația asta! Cred că ar trebui să nu mă mai gândesc atât ce să scriu, ci să-mi dau drumul, să scriu pur și simplu ce se întâmplă și ce-mi trece prin cap. :))

      Delete
    2. Nu cred ca e o reteta mai naturala decat ce tocmai ai zis aici! :)

      Delete